امروز يك شنبه  ۱۷ تير ۱۴۰۳

۱۴۰۲/۱۱/۳۰- ۰۷:۵۶ - مشاهده: ۱۴۶

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور وزیر امور خارجه پاکستان

همزمان با برپایی آیین‌های باشکوه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان، جشن سالگرد پیروزی انقلاب با حضور وزیر امور خارجه پاکستان و به میزبانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد برگزار شد.

مراسم باشکوه جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی‌به میزبانی سفارت ایران با حضور هم‌وطنان مقیم پاکستان، تعدادی از مقامات بلندپایه کشوری و لشکری این کشور، سفرا و دیپلمات‌های کشورهای مختلف مقیم اسلام آباد برگزار شد.

در این مراسم که در محل «هتل سرینا» شهر اسلام‌آباد برگزار شد، رضا امیری مقدم سفیر ایران پذیرای مقامات و میهمانان عالی رتبه شرکت کننده در جشن پیروزی انقلاب بود. آقای جلیل عباس جیلانی وزیر امور خارجه پاکستان به نمایندگی از رئیس جمهوری و نخست وزیر این کشور میهمان ویژه مراسم بود و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به سفیر ایران تبریک گفتهمچنین غلام مرتضی سولنگی وزیر اطلاع رسانی و محمد کامران تِسوری استاندار ایالت سِند نیز در این مراسم حضور یافتند.  براساس این گزارش، تعداد قابل توجهی از مسوولان دولتی، روسا و اعضای ارشد احزاب و گروه‌های سیاسی و مذهبی پاکستان و اصحاب رسانه در این مراسم حضور داشتند.

 علاوه بر مقامات و مسوولان پاکستانی، سفرا، کارداران و وابستگان نظامی، فرهنگی و سیاسی برخی کشورهای مقیم اسلام آباد در این مراسم حضور یافتند و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با تقدیم تاج و دسته‌های گل، به میزبانان تبریک گفتند.  در این مراسم همچنین کیک نمادین ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی و هفتاد و هفتمین سال تاسیس روابط ایران و پاکستان برش خورد.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما