امروز يك شنبه  ۱۷ تير ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۱/۱۹- ۱۴:۲۷ - مشاهده: ۱۷۳
تعداد بازدید:173 19 فروردین 1403 - 14:27
به میزبانی سفارت ایران در اسلام‌آباد؛

برگزاری مراسم روز جهانی قدس با حضور مقامات دولت پاکستان، رهبران ارشد سیاسی و شخصیت‌های مذهبی این کشور

مقامات دولت پاکستان، رهبران ارشد سیاسی و شخصیت‌های مذهبی این کشور با شرکت در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس که از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در #171اسلام‌آباد#187 برگزار شد، تداوم جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم و خواستار تحکیم وحدت امت اسلامی‌برای حمایت از فلسطین و مقابله با اسرائیل شدند.

مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس و ضیافت افطار به میزبانی رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان با حضور مقامات دولتی، شخصیت‌های سیاسی، سفرا و دیپلمات‌های کشورهای خارجی، اساتید دانشگاهی و اصحاب رسانه در هتل بین المللی ماریوت در شهر اسلام‌آباد برگزار شد. در این مراسم شخصیت های مطرح پاکستانی از جمله خواجه محمد آصف وزیر دفاع، ریاض حسین پیرزاده وزیر مسکن، سناتور راجا ظفر الحق از حزب مسلم لیگ نواز، سناتور ناصر عباس جعفری رئیس حزب مجلس وحدت مسلمین و خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) حضور یافتند.

شخصیت‌های سیاسی و مذهبی پاکستان تداوم جنایات صهیونیست‌ها در غزه را محکوم و خواستار تحکیم وحدت امت اسلامی‌برای حمایت از فلسطین و مقابله با اسرائیل شدند.سفیر کشورمان نیز در این مراسم گفت: امام خمینی (ره) با تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس مسئولیت کلیدی امت اسلامی‌برای حل و فصل مساله فلسطین و آزادی قدس شریف را مطرح کردند.

 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما