امروز يك شنبه  ۱۷ تير ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۳/۰۳- ۰۸:۳۴ - مشاهده: ۸۳

روح بلند رئیس جمهور مردمی و انقلابی ایران به ملکوت  اعلی پیوست

هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد امام رضا (ع) در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود،به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا )ع( به مقام رفیع شهادت نایل شد. دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد نیز در این سانجه به شهادت رسیدند.

در پی این حادثه، مقامات و شخصیت های مختلف پاکستانی از جمله نخست وزیر محترم، آقای شهباز شریف و رئیس محترم مجلس سنا، آقای یوسف رضا گیلانی با حضور در سفارت کشورمان، ضمن ادای احترام به این شهدا، دفتر یادبود شهدا را نیز امضا کردند. همچنین رئیس جمهور محترم، آقای آصف علی زرداری نیز در این رابطه پیامی صادر کرد. گفتنی است دولت پاکستان به مناسبت این ضایعه اسفبار، یک روز عزای عمومی نیز اعلام کرد. 

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما