امروز يك شنبه  ۱۷ تير ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۳/۲۹- ۱۴:۳۶ - مشاهده: ۸۵
29 خرداد 1403 - 14:36
پیام سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان

دعوت از شهروندان ایرانی برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

روز 8 تیرماه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد و پیروز حقیقی آن، ملت بزرگ ایران خواهد بود.

هموطنان عزیز، ایرانیان مقیم پاکستان،

با سلام و احترام

نظام جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، همواره بر مشارکت عمومی و آرا مردمی استوار بوده و به پیش رفته است. این مشارکت و نقش مردمی هم در بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته و هم در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به صورت صریح ذکر شده است.

در 45 سال پس از انقلاب اسلامی نیز تا این لحظه، همه ادوار دولت، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و شورای‌های شهر و روستا بر اساس رای شما و به صورت مستقیم انتخاب شده اند. روز 8 تیرماه نیز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد و پیروز حقیقی آن، ملت بزرگ ایران است که بار دیگر اراده خود را به عرصه ظهور رسانده و نقش تاریخی خود در تعیین سرنوشت ملی  را ایفا خواهد کرد

اینجانب، از همه شما ایرانیان عزیز مقیم پاکستان دعوت می‌کنم با شرکت در انتخابات پیش رو، یک بار دیگر همبستگی ملی را به نمایش گذاشته و جشنی ملی  را در تاریخ پرافتخار ایران رقم بزنید.

وعده ما روز 8 تیر 1403 در نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در پاکستان

 

با احترام

رضا امیری مقدم

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما